بَنرهای جدید پایتخت

کافی است بیرون خانه باشی و گذرت به اتوبان های همیشه شلوغ و پرترافیک پایتخت بیفتد، آنوقت است که از دیدن بَنرهای تازه ای که حاشیه های اتوبان و پل های هوایی را زینت داده اند مستفیذ می شوی. شاید بی تفاوت رد شوی و مثل سایر بنرها منتظر انقضا و پایین آمدن زودگذرشان شوی، شاید از گرافیک جذابش خوشت بیاید و قلقلکت دهد و شاید به دیدن ساده شان اکتفا نکنی و کمی تامل کنی. بنرهای این روزهای شهرم را دوست دارم، بنرهای شهروند کوشا با مضامینی از کار و بیکاری. نمی دانم وصف حال این روزهای من است که برایم جاذبه دارند یا اینکه خلاقیت بدیعی که تاکنون در مورد این مسئله اجتماعی (اشتغال و بیکاری) مهم دست نداده است مرا شیفته خود کرده، و یا به کاربردن اشیائی عجیب در قالب موجودی جاندار

امیدوارم این بنرها به زودی پایین کشیده نشوند، حداقل با کمی تامل و تعمق از کنارشان رد شویم با آنکه نمی دانم چه پیش درآمدی داشته اند اما می دانم که برای خلقشان زحمت بسیار کشیده شده

باشد که تکرار شوند از این دست

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 02:27 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

من از چند ماه پیش توجه کردم به این موضوع
بعضی هاشون واقعا خوبن
اتفاقاً یه بار به یکی از دوستام می گفتم اگه روزی هزار نفر از اینجا رد شن
اگه از این هزار نفر فقط 100 نفرشون به اینا توجه کنن
و اگه از این 100 نفر فقط 10 نفر تحت تاثیر قرار بگیرن هم عالیه

خانم زود به زودتر آپدیت کن

واقعا؟
چه جالب
امیدوار شدم، فکر کردم شاید کسی توجه نکنه
انشاءالله اگه فرصت بشه و تنبلی رو بذارم کنار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد