سی

امروز، روز تولدم است

نشسته ام و تمام سالروزهای تولدم را مرور میکنم

تولد 4 سالگی ام که از هول خوردن کیک و مخلفات روی میز، جلوی موهای فرفری ام در شعله شمع روی کیک سوخت.

روزهایی از تولدم که بیشترشان مصادف بود با آخرین امتحان آخر سال مدرسه

روز تولدی که کمتر از یک ماه با کنکور پر از هراس کذایی فاصله داشت

حتی آن روز که سال دوم دانشگاه بودم و همزمان سه امتحان در یک روز داشتم

با وجود همه سختی های ماه خرداد اما تنها یک حس محو از آن روزها و تولدهای دیگری که جزئیاتش در ذهنم نیست، در خاطرم مانده

حسی شاد و شیرین

اما امروز تنها نشسته ام با احساسی پر از ناکامی و شکست

نه برای آنکه دهه سوم زندگی ام را پشت سر گذاشته و سی ساله شده ام

برای آنکه ندارم آنچه که خواسته ام

سال و ماهی که گذشت تلاش کردم برای دوباره برخاستن، بازپس گرفتن آنچه که از من گرفته شد، اما هر بار سخت تر و سخت تر از گذشته

انگار همین امروز فهمیده ام که بیمارم، همین امروز کودکم را از دست داده ام

اینکه ببینی تلاش هایت حداقل برای خودت نتیجه نداده است و امروز، روز تولد عزیزم قربانی این احساسات تلخ شده است.

هرچه هست حالم خوب نیست

هوای همیشگی کم است برای سهم دم و بازدم امروز

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 04:54 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزدلم
امیدوارم به همه آرزوهات و به همه چیزهایی که میخوای و به صلاحت هست.
فک کنم این غم روز تولد به خاطر سی سالگی باشه، چون من امسال اولین سالی بود که روز تولدم غم داشتم

ممنون شیما جان
شاید غم همون سی سالگی باشه، گاهی اوقات از خواب پا میشم و با ناراحتی میگم یعنی الان سی سالمه و دیگه به بیست سالگی برنمیگردم؟؟
امیدوارم زود باهاش کنار بیایم

نل سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 01:40 ق.ظ

تولدت مباااااارک سیمای عزیییزم:):)
برات ارزوی بهترینهارو دارم:):)
قانون سوم نیوتن یادته؟
هر عملی عکس العملی دارد.
مثلا هروقت ادم تصمیم بگیره صبح زود پابشه بره ورزش.صبح زود شیرینترین خاب میاد توی سرش... .تا لحظه تصمیم میگیری شاد باشی.چند دقیقه بعد اتفاقی میفته ک اشکات واینمیسته!
حالا کسی موفق میشه که وایسته جلوشو قدم پیش ببره...

تو جز دسته ادمهای موفقی:)قدم پیش میزاری:)
تولدت هزاران بار تبریییک
بوس و بغل بدههههه

ممنون که هنوز میای و اینجا رو میخونی
بازم ممنون که اینقدر بهم روحیه میدی
امیدوارم بتونم

مهدیه ماه یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 05:57 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

تولدت مبارک عزیزم.
برات از ته قلبم دعا میکنم به امید خدا برسی به اونچه که دلت میخواد.

ممنون از لطفت
همچنین برای شما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد