مزاحم

هنوز مدیریت برخورد با یک مزاحم را بلد نیستم

آن هم از نوع تلفنیِ شبکه اجتماعی اش که می دانی شماره ات را هم دارد، خودش را معرفی می کند و اما به نام کوچکش اکتفا می کند. دنبال تمام کسانی می گردم که این اسم را دارند و من می شناسمشان، یک آدم مذکر، به طرز بدی غلط املایی دارد، حتی اسم ساده خودش را هم اشتباه می نویسد. به پسردایی و پسر عمه همنامم فکر می کنم، به شاگردان کوچک گذشته ام که الان حتما مردی شده اند برای خودشان و در آخر به همکلاسی های دانشگاه. اما دقیقا زمان مزاحمتش برمی گردد به تایم تعطیلی مدارس و زمان استراحت کودکانی که مجاز به استفاده از امکانات غیر درسی اند. جالب اینجاست که هیچ حرف ناشایستی نمی زند، تبریک عید می فرستد، طالع بینی ماه تولدم را می فرستد، تصویر پروفایلم را می بیند، اما به جای معرفی خودش، باز می خواهد من خودم را معرفی کنم. قبلا تجربه این چنینی داشته ام. تمام استیکرهایی که می فرستد صورتی رنگند و دخترانه، سال های گذشته دختر کوچک جاری جان به همین شکل و با همین غلط های املایی سربه سرم می گذاشت و در آخر هر دو می خندیدیم. اما از آن سالها گذشته، کدورت ها و سوءتفاهم ها از هم دورمان کرده و دخترک کمی بزرگتر شده احتمالا. با احترام حرف می زنم که مبادا دخترکِ آن سالها بعد از این همه مدت دلش از زنعمویش برنجد. کوتاه نمی آید. شماره اش هم ناآشناست. از این کارها بدم می آید اما ناچار می شوم. از آنجا که کاملا مطمئن شده ام شماره را به همسرجان می دهم تا بلکه دخترک کوتاه بیاید و از خجالت عمویش دست از شیطنتش بردارد. کامل برای همسرم توضیح می دهم و می خواهم که با مهربانی صحبت کند و دل دخترک نشکند....

چند دقیقه بعد همسرجان زنگ می زند، عصبانی است و گویا پشت خط یه مرد بالغ جواب داده است. کوتاه خداحافظی می کنم و پشیمان می شوم از این همه نرمی که به خرج داده ام.....

نظرات 4 + ارسال نظر
zahraa شنبه 25 مهر 1394 ساعت 07:51 ب.ظ http://dr-coffe.blogsky.com

آدم از دست این بی فرهنگ هانمیدونه چیکار کنه

بعضی وقت ها واقعا فکر آدم رو مشغول می کنن، ولی بهترین حالت اینه که واقعا فکر کنی که یه آدم بیکار و بی فرهنگ اون پشت نشسته

شیما سه‌شنبه 14 مهر 1394 ساعت 01:34 ب.ظ http://man-bi-to.blogsky.com/

به نظر منم بی ادبیِ اما واسه بعضی از این مزاحم های بسیار پیله جواب می ده

نه واقعا راه حل خوبیه
الان که تجربش کردم خوشم اومده
قبلا زیادی مراعاتشون رو کردم

شیما دوشنبه 13 مهر 1394 ساعت 08:09 ق.ظ http://man-bi-to.blogsky.com/

ای وای من ...
من مزاحم داشتم ، یه آقایی که منو کامل می شناخت و خیلی چیزا در موردم می دونست اما هر چی فکر می کردم به هیچ نتیجه ای نمی رسیدم که کی می تونه باشه آخرشم با خواهش بی خیال مزاحمت شد.

این سیستم بلاک خدایی خیلی خوبه دمِ مخترعش گرم

من تا حالا کسی رو بلاک نکرده بودم
اصلا این کار رو بی ادبی می دونستم
اما برای این یکی دیگه ناچار شدم
خدا این مزاحمان را به راه راست هدایت کنه

mahdiyemaah یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 07:06 ب.ظ http://mahdiyemaahejadid.blogsky.com

داستان شد برات هاااااا
لطفا بگو اخرش چی شد...

والا قضیه برای چند روز اخیره
آخرش خودم هم نفهمیدم کی بود و چی شد.
در نهایت با بلاک کردنش خاتمه پیدا کرد.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد