من مقصرم؟؟؟

یادم می آید یکبار از دست کسی ناراحت بودم و دلیل ناراحتیم را برای مشاورم توضیح دادم و او در جواب به من گفت: اگر کاری برای کسی انجام می دهی توقع برگشت نداشته باش، اگر نمی توانی این حس توقع را سرکوب کنی پس سعی نکن کاری برای کسی انجام دهی.

همیشه و در طی سالها به این حرف فکر کردم و سعی می کردم به هر دو قسمتش عمل کنم، یا اولی یا دومی

پیرو یکی از پست هایی که اخیراً نوشته ام، کاری انجام دادم به پیروی از قسمت اول گفته مشاورم، یعنی بدون هیچ توقع و خواسته برگشت

اما بازخورد منفی از همان آدم دیده ام.

این نیاز را دیدم که به شخصی کمک کنم پس قسمت دوم گفته مشاور حذف می شود. سعی کردم با قسمت اولش هم کنار بیایم و هیچ زمانی به کاری که برای آن شخص انجام داده ام فکر نکنم. اما با این بازخورد منفی و حرف های سخیف برگشت زده شده چه کنم؟؟!!

 نمی دانم مشکل از کجاست، از من؟ از آن آدمی که کاری برایش انجام داده ام؟ یا از مشاورم که گفته اش را کامل نکرد؟

نظرات 3 + ارسال نظر
zahraa شنبه 25 مهر 1394 ساعت 07:46 ب.ظ http://dr-coffe.blogsky.com

خوب بعضی ها بی چشم ورو اند....هر چقدرم بهشون لطف کنی باز هم انگار نه انگار
من اصلا با این مشاورها کنار نمیتونم بیام....اصلا به نظرم حرف هاشون به دردم نمیخوره
همیشه یک چیزی یاد باشه،هیچ وقت مشکل از تو نیست
موفق باشی

دقیقا
من معتقدم آدم ها عوض نمی شن، البته خودم رو مقصر می دونم، چون به تجربم اعتماد نکردم
الان دیگه پیش مشاور نمی رم، چون یه مشکل داشتم و برای همون رفتم، ولی به خاطر شرایط کاریشون، البته بعضیشون، دید منفی دارن و همون یه مشکل من رو تبدیل به چندین مشکل کرد

نگان شنبه 25 مهر 1394 ساعت 02:35 ب.ظ http://negan-80.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری ممنون میشم به منم سر بزنی

سلام
ممنون
حتماً

نل جمعه 24 مهر 1394 ساعت 08:53 ب.ظ http://ykishodan.blogsky.com

خیلی سخته... نه میشه ترو خشک رو پای هم سوزوند.. نه میشه دگ کاری برا کسی نکرد.. ن میشه کاری کرد..
خدا به راه راست هدایت کنه:)

انشاءالله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد