دوباره به یاد همان روز

پارسال این روزها در بیمارستان بستری بودم، به چیز دیگری فکر نمی کردم، نه به رفت و آمد مشکوک پرستارها و نه به تشخیص های یواشکی و در گوشیِ پزشک ها

فقط به یک چیز فکر می کردم، به تو، به روزهای گذشته ای که در کنارم بودی، به همه آن روزها، به این روزهای بستری که سالگرد ازدواجمان هم بود. چند روز قبل از اینکه بیماری به جانم بیفتد، فهمیده بودم که اوضاع نابسامان است، می دانستم تمام سرمایه کارَت را آدمی رذل به یغما برده است و من به تو قول داده بودم کنارت هستم تا زودتر بلند شوی اما خودم شده بودم بلای جان زندگیت. آن روزها اصلا زمان بستری و درد و هزینه های سخت درمان نبود. می خواستم کنارت باشم اما نمی توانستم، قول داده بودم همراهت شوم اما تنهایت گذاشته بودم.

آن روزها همه می گفتند، حالا که بیماری و خانه نیستی همسرت قدر تو را بیشتر می داند، چه سنگدلانه می گفتند. من در آن شرایط ِسخت، ناخواسته تنهایت گذاشته بودم، من بودم که قدر تو را می دانستم، نمی دانستم که به خانه باز خواهم گشت یا نه، دلم برای همه آن باهم بودن ها تنگ بود و بیشتر از همیشه قدر دان

پنج سال پیش وقتی که خانواده هایمان مخالف ازدواجمان بودند، مصرانه ایستادی و کوتاه نیامدی. حتی وقتی جواب آزمایش قبل ازدواجمان را دادند و با نتیجه اشتباه باز تاکید کردند که نمی توانیم ازدواج کنیم...... شرمنده ام، باز تنهایت گذاشتم، خسته بودم از همه حرف ها، انگار جواب آزمایش تایید محکمی بود بر حقی که خانواده ام قائل بودند و رهایی من از سنگینی و تنهایی بار این تصمیم سخت.

دیگران باز سنگدلانه گفتند که اصرار نکنید، قسمت هم نیستید. فراموش کرده بودم همه چیز را. حتی تو را. بعدها فهمیدم که بعد از اینکه تنهایت گذاشتم و از همان درب آزمایشگاه آخرین خداحافظی را کردم تو باز ایستاده ای. تو تنها و در آن سرمای سخت آذرماه ایستاده بودی تا از جواب آزمایش مطمئن شوی، دوباره آزمایش داده بودی تا بمانی. برای منی که از همان لحظه تنهایت گذاشته بودم.

زندگی این روزهایت شبیه هیچ یک از آدم های مثل خودت نیست. روزگارت سخت است و سنگ. من شرمنده ام از اینکه نتوانستم چیزهایی را که دوست داشتی به تو بدهم. این روزها، سخت تر از روزگارت ایستاده ای و تن رنجور و بیمارم را به رویم نمی آوری.

من هستم و تو در کنارم به یاد همان روز زیبای آن سال

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 08:53 ق.ظ http://man-bi-to.blogsky.com

چرا نیستی دوست؟؟

بیشتر میام حتما
مرسی که یادمی

نل سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 10:27 ق.ظ

پخخ پخخخ
کجایی سیما جوووون؟
بیااا بیااا
دلم تنگته دختر

هستم
دورم اما نزدیک

نل جمعه 20 آذر 1394 ساعت 03:07 ب.ظ

نیایشی زیبا
✨ از
امام سجاد✨
الهی
دردهایی هست که نمی توان گفت
و گفتنی هایی هست که
هیچ قلبی محرم آن نیست

الهی
اشک هایی هست که با هیچ دوستی نمی توان ریخت
و زخم هایی هست که هیچ مرحمی آنرا التیام نمی بخشد.
✨و تنهایی هایی هست که هیچ جمعی آنرا پر نمی کند.

✨الهی
پرسش هایی هست که جز توکسی قادر به پاسخ دادنش نیست
دردهایی هست که جز تو کسی آنرا نمی گشاید
قصد هایی هست که جز به توفیق تو میسر نمی شود!

الهی
تلاش هایی هست که جز به مدد تو ثمر نمی بخشد. تغییراتی هست که جز به تقدیرتو ممکن نیست
و دعاهایی هست که جز به آمین تو اجابت نمی شود.

✨الهی
قدم های گمشده ای دارم که تنها هدایتگرش تویی
و به آزمون هایی دچارم که اگر دستم نگیری و مرا به آنها محک بزنی، شرمنده خواهم شد.


الهی
با این همه باکی نیست
زیرا من همچو تویی دارم
تویی که همانندی نداری
رحمتت را هیچ مرزی نیست
ای تو خالق دعا و مالک" آمین"..

ب یادتم..برایت دعا میکنم.. روزگارت سبز:)


منم همینطور
لطفتو فراموش نمی کنم

شیما شنبه 14 آذر 1394 ساعت 08:07 ق.ظ http://man-bi-to.blogsky.com/

برات بهترین ها رو آرزو دارم
امیدوارم زود زود زود حالت خوب و شه و سالمتیت رو به دست بیاری
امیدوارم کانون زندگیت همیشه گرم و سرشار از خوشیختی باشه
امیدوارم عشقتون هر روز بیشتر و بیشتر بشه بهم
سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه

ممنون از این همه لطف و انرژی مثبت

نل چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 07:34 ب.ظ http://ykishodan.blogsky.com

میدونی چندبار خوندم متنتو؟
میدونی با تک تک کلماتت حستو گرفتم.. با تک تک کلماتت سلول ب سلولم لرزید.. با تک تک کلماتت عشق و احساس و خاص بودن رو حس کردم...
سیما جون سالگردتون مبارک
سرشاار از همه عشق و احساس تمام لحظه هاتون.. وااااقعا کلمات نمیتونن حسمو بیان کنن.. فقط زیباترین روزهارو برای تو و همسر عزیزت ارزو میکنم:)
مطمینم خیلی زود بهتر میشی :)

ممنون عزیزم
چه حرفای خوبی
امیدوارم همه در کنار کسی که دوستش دارن شاد و عاشق باشن
بازم ممنون به خاطر این همه انرژی که می دی و دعاهای خوبت

Meredith چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 02:50 ب.ظ http://dr-coffe.blogsky.com

آخی چقد قشنگ ایشالله زود سلامتی ت رو بدست بیاری و روزهایی که دوست داشتی برای همسرت بسازی

ممنون از لطفت
انشاءالله شما هم همیشه موفق و شاد باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد